BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 10, 2010

10 / 10 / 10

tarikh yang sangat cantik kan..

aku suka jugak tarikh ni..
sangat bermakna
and tentulah tarikh yang bermakna untuk aku jugak
semalam..
my b..
mr s
beri kejutan yang sangat aku harapkan
dia lamar aku jadi tunang dia
huhuhu
lamaran pada
10/10/10
terharunya
dia nak beli cincin and nak bgtau mama dia
hmm
agak terkejut bila dia cakap nak bgtau mama
huhu
tarikh our not officially engagement is on
02/01/11
huhu
sukanya..
official???
tunggu lah.. masih awal lagi
and ada lagi berita gembira..
semalam kitorang xgaduh langsung!!
hahaha
amazing..
merajuk pun xde
bahagia kan..
kahkahkah
bagi orang yang faham
dengan kami
mereka pasti gembira dengar berita ni
xde lagi jeritan yang menggegarkan bangunan
hahahah
and we end up the day with...
sleep la..
hahaha
lol
i love that moment
he dodoi kan i tau
lena sampai bangun kul 10.50
gila!!
aku pun xtau kenapa ibu x mengaum macam singa pagi tadi
hahahahahahaaha
lol
oh 10/10/10
i love you..
muah muah

0 comments: