BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 12, 2010

menghampiri perpisahan

aku cari bahagia yang abadi

tetap badai singgah sekali
ku harap kasih yang hakiki
tetap benci mengintai kami
ku intai sinar
tetap ia bersembunyi
aduh hati
kuat lah engkau
menghadapi hari-hari mendatang
tanpa teman di sisi

aku xtau nak luah kat siapa..
rasanya sudah berkali-kali kami cuba berbincang mengenai ini
aku xsuka di kongkong
xsuka
tapi dia tetap dengan keras hati dia
yang macam kerikil tu
dia dah bertekad
xnak ubah sikap dia yang suka sangat mengongkong tu
kalau betul dia sayang
dia kena letak kepercayaan
tapi dia dengan jujur cakap
i xpercaya u
susah i nak percaya u
aduhai hati
luluh hati dengar semua ni
macam ni ikatan percintaan?
kita terikat kepada dia
pada rules yang dia tetap kan
he mades all the law??
hmmm
dia ditaktor terhebat
aku??
aku hamba abdi yang kena patuh semua undang-undang yang dia buat
x!!
aku xsuka macam tu
aku nak kami saling mempercayai
aku nak kami saling senang menyengi
aku jahat sangat ke?
xlayak ke untuk aku di beri ruang untuk diri sendiri?
aku xlayak kah?
aku xsuka dikongkong
tidak sama sekali
kata orang
bila kita disekat daripada melakukan sesuatu
kita akan memberontak
aku xnafikan sama sekali ayat tu
aku nak memberontak
aku benci dengan apa yang dia buat kat aku
aku xsuka
dan akhirnya
aku ambil keputusan untuk mula menjauhkan diri
bila sampai masanya
aku nak end up kan hubungan ini
maafkan aku
aku xboleh akhiri hidup aku yang bernilai ini dengan terikat pada peraturan ciptaan dia
aku xboleh end up hidup aku dengan orang yang x meletakkan kepercayaan dia pada aku
xmungkin..
semoga Allah menentukan segala yang terbaik..
amin

0 comments: