BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 9, 2011

my besday.. my bad day

hmm... aku xtau nk cakap apa.. aku sedih sangat

terasa malang je nasib ni
salah ke aku
gedik ke aku
aku cuma mintak dia teman aku
tapi dia just take it for granted
aku sedih bila tau yang dia keje smalam(monday)
monday off day dia..
and smalam monday..
besday aku
tapi dia pegi keje..
perempuan mana xsedih.. kecewa sesangat!!
aku rasa hari tu berlalu kosong..
aku xtau nk cakap apa..
last2
setelah aku habis berpikir
aku pun decided nak stop our relationship
xkan samapi tua if i stay with him
my besday akan berlalu kosong
hmm
aku nak sangat rasa happy haritu
kalau pasangan lain..
diorang happy.. ada wish.. bergayut.. gelak mesra.. gurau senda
dapat hadiah.. but me??
all zero!
harammmmm
hahaha.. alahai nasib badan..
aku harap aku sangat2 tabah untuk terima dia xde lagi dalam hidup aku
dia cakap.. nanti aku yang ungkit..
aku yang cari and mesej dia balik
nmpak sangat aku yang terhegeh2 kat dia
akak cakap..
dah orang xsudi.. xpayah terhegeh2 lagi
hmm..
aku sangat222222
sayangggg dia
tapi xbermaksud aku kena tahan semua yang dia buat
aku xbaik
aku xnak orang anggap dia jahat
aku mengada
aku banyak songeh
suka merajuk
panas baran
tapi...
aku merajuk bila dia xpandai memujuk..
xpandai jaga hati
and xrespect aku..
cuma aku je yang jadi mak turut..
hmmm.. tapi apa pun.. aku rasa.. aku yang salah..
salah kenal dia
kenal dia la aku kenal dosa
aku dah jauh menyimpang
harapnya
lepas ni... aku akan jaga diriku sebaik mungkin...
dan aku lagi suka yang nampak teruk...
bia jelas aku tau dia perangai teruk
xla aku tertipu..
harap doa ku di mekah termakbul
hmm..
aku teringat
aku doa yang aku dapat kahwin dengan syed..
aku tulis nama dia and nama aku kat jabal rahmah
mengharap dia akan menjadi teman hidupku..
suami ku
ayah kepada anak2 ku
atuk kepada cucu2 kami
tapi...
mungkin allah nak tumjuk
dia bukan untuk ku
lepas balik mekah
dia cakap..
dia dah lama nak minta putus
tapi aku still dengan kedegilan aku
aku nk pertahan kan hubungan ni
tapi tengok...
hmmm...
hanya Allah yang mengetahui semua ni
aku mohon petunjuk mu ya allah
benar2 pohon padamu
tiada yang lain selain mu
kerana hanya Kau sahaja yang mengetahui
dan MAHA MENGETAHUI

0 comments: