BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 11, 2011

setenang air..

alhamdulillah..

mungkin ini petunjuk or what..
aku kini berasa tenang dengan perpisahan kami
aku sendiri xpasti kenapa
tapi aku tenang
xsesedih dulu..
bak kata cik nab..
awak nangis semahu2nya
tapi kali ini.. aku xsedih sangat
jarang2 air mata mengalir
xtau knpa..
kalau sedih.. aku lari atas treadmill sampai penat
pastu.. aku akan lega sikit
aku dengar lagu rancak2 supaya hati xterlalu pikir benda ni
and bak kata hanis..
u deserve better..
tq hanis..
setiap kali aku nak msg dia balik
aku akan pikir ayat kau tuh..
terus xjadi msg
yela.. aku teringat dia cakap
"nanti you yang msg i blik"
and alhamdulillah.. sudah hampir 4 hari..
aku xmsg dia..
aku xnak yakin sangat
hati manusia berubah2
aku harap kali ni aku betul2 bertekad
dia cakap
"alasan paling bodoh clash sebab i xbg hadiah and i pegi keje masa bsday u"
hmm.. mungkin nampak bodoh bagi lelaki ego macam u
tapi bagi i
i cuma nak sesuatu yang gembira untuk hari tu
and even without him.. my family always help me
always by my side..
xde orang pun bagi aku hadiah
and aku xkisah
tapi diorang sentiasa jadi peneman
itulah hadiah yang aku nak
and now.. aku harao sangat..
ALLAH buka mata hati ni
tengok sepuas2nya apa yang dia dah buat
and tolong la wahai hati
bekukan hatiku untuk merindui dia.. mencintai dia lagi
bekukan fikiran ku dari mengingati dia
and jauhkan diriku dari menghampiri dia
and mungkin juga aku xsedih sebab sibuk menguruskan
stok VCO yang tertunggak
client makin ramai
and now.
aku mmg sangat busy
apa pun aku bersyukur dengan rezeki MU YA ALLAH
.. salam sayang...
efa

0 comments: